|
||||
---|---|---|---|---|
Školský poriadok Základná škola Školský poriadok Materská škola "Škola s úsmevom"
Základná škola s materskou školou, Ulica bratrícka 355/19, Lučenec
bola založená pred viac ako 100 rokmi. Nová budova školy, do ktorej sa
žiaci presťahovali 4.septembra 1978, je umiestnená na okraji mesta
v krásnom, tichom prostredí plnom zelene. Súčasťou areálu školy sú
aj ihriská a športoviská, i park s kvetinovou záhradou.
Budova školy je priestranná. Žiaci v nej majú dostatočný priestor
nielen na vyučovanie, ale aj na záujmovú činnosť. Poslanie školy: ,, Škola plná šťastných, spokojných detí s úsmevom na tvári, ktoré sa učia preto, že chcú, lebo učenie je zábava.“V našej škole vytvárame pracovnú atmosféru plnú dôvery, porozumenia, ktorá žiakov zbavuje strachu a pochybností o sebe. Šťastné deti a spokojní rodičia – to je náš cieľ. Nech je naša škola nielen miestom, kde deti získavajú vedomosti, učia sa prvé písmenká, ale nech je aj prostredím, ktoré bude formovať ich vnútro, nazeranie na život, na svet a seba v ňom.
1.
Pedagogický princíp školy
Našim cieľom je posilniť úlohu a motiváciu učiteľov, ich profesijný a odborný rast, podporovať talenty, osobnosť a záujmy každého žiaka, skvalitniť spoluprácu s rodičmi, verejnosťou a inými školami. Zaviesť nové formy a metódy práce a viesť žiakov k tvorivému a kritickému mysleniu, naučiť ich tímovo pracovať, vzájomne sa rešpektovať a viesť ich k zodpovednosti a samostatnosti. Našim hlavným princípom bude, aby každý žiak v škole zažil úspech. 2. Zameranie školy
a stupeň vzdelania
Na základe analýz SWOT a požiadaviek rodičov a žiakov sa budeme zameriavať na posilnenie environmentálneho povedomia žiakov, výuku cudzieho jazyka a získanie kompetencií žiakov v oblasti IKT nie len na vyučovacích hodinách, ale aj v mimoškolských aktivitách. Absolvovaním štvrtého ročníka žiaci získajú stupeň vzdelania: ISCED 1.
3. Profil
absolventa školy
Absolvent našej školy bude schopný: - vytvárať dobré medziľudské vzťahy, - svojím vystupovaním bude robiť dobré meno škole, - vedieť uzatvárať kompromisy, - vyhľadávať, hodnotiť a využívať pri učení rôzne zdroje informácií, - osvojiť si metódy štúdia a práce s informáciami, - schopný starať sa o svoje fyzické i psychické zdravie, - vnímať umenie, snažiť sa porozumieť mu a chrániť umelecké prejavy.
4. Pedagogické
stratégie
Pri určovaní pedagogických stratégií sa budeme zameriavať na to, ako môžeme rozvíjať kľúčové kompetencie žiaka.
5. Škola ako životný priestor Aby sa žiaci na našej škole cítili
čo najpríjemnejšie, kladieme dôraz na upravené a estetické
prostredie tried, školy, školského dvora, chodieb.
Správa o výchovno vzdelávacej činnosti 2017-2018 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti 2013-2014 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti 2012-2013 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti 2011-2012 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti 2010-2011 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti
2008-2009 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti
2007-2008 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti
2006-2007 Správa o výchovno vzdelávacej činnosti 2005-2006 Komplexná inšpekcia č. 6117/2001-2002
|
||||